A minőségbiztosítási célja, hogy a Főiskolán folyó oktatás, kutatás, művészeti tevékenység, valamint azokat segítő szervezeti egységek munkája a felsőoktatási elvárásoknak mindenkor megfeleljen, a kiadott oklevél, illetve tanúsítvány időtálló szakmai értékkel bírjon, illetve a Főiskolán folyó tudományos munka megfeleljen az akadémiai elvárásoknak. Emellett a minőségbiztosítás különös figyelmet szentel a Főiskolán dolgozó oktatók, nem oktató kollégák és a hallgató közötti párbeszédre, a kölcsönös megbecsülésre, a párbeszédkultúrára.
A minőségbiztosítási rendszer működteti többek között az oktatási munka hallgatói értékelését (OMHV), a végzett hallgatóktól és a munkaerő piaci szereplőktől érkező visszajelzéseket (DPR), az oktatói tudományos előremenetelt valamint a Főiskola egyéb rendezvényeinek minőségbiztosítását.
A minőségbiztosítást szabályozó dokumentumok:
Nyilvános beszámolók, elemzések
Oktatási Munka Hallgatói Véleményezése (összesített eredmények, hallgatói elégedettség):
Az egyes oktatókra vonatkozó eredmények a honlapról nem elérhetőek. Az intézményi összesítéseket – amennyiben készült ilyen – az adott félévre kattintva lehet letölteni.
OMHV 2012-2014 (nem minden évből)
Munkatársi elégedettség 2017-2018
Hallgatói elégedettség 2017-2018 oktatáson kívüli tényezők
Munkatársi elégedettség 2019-2020
Hallgató elégedettség 2019-2020 oktatáson kívüli tényezők
OMHV Covid 2020 június (tanári)
OMHV Covid 2020 december (tanári)
OMHV prezentáció 2021-2022 II.
Munkatársi elégedettség 2021-2022
Hallgatói elégedettség 2021-2022 oktatáson kívüli tényezők
OMHV Tanszéki visszajelzések PDCA 2022-2023 I.
OMHV Tanszéki visszajelzések PDCA 2022-2023 II.
Diplomás Pályakövető Rendszer (összesített eredmények, tanulmányok)
2010-es aktív hallgatók felmérésének eredményei
2010-es végzett hallgatók felmérésének eredményei
2010-es munkáltatói felmérésének eredményei
2010-es oktatói mélyinterjúk elemzése
2010-es oktatói fókuszcsoport eredményei
2012-es aktív hallgatók felmérésének eredményei
2012-es végzett hallgatók felmérésének eredményei
2012-es munkáltatói felmérés kompetenciák, grafikon
2012-2013-as végzett hallgatók elhelyezkedésének értékelése, tanulmány
2013-as végzett hallgatók felmérésének eredményei és elemzés
2013-as aktív hallgató felmérésének eredményei és elemzés
2014 Minőségbiztosítási rendszer éves értékelései, áttekintés
Aktív hallgatói kérdőívek elemzése 2012-2018 (2020)
DPR strukturált interjúk 2019 – 1. rész
DPR strukturált interjúk 2019 – 2. rész
DPR összefoglaló eredmények 2018-2021.
DPR összehasonlító elemzés 2022.
DPR összehasonlító elemzés 2023.
Az alábbi adatbázisok szabadon felhasználhatóak, de kérjük, hogy az ezekből készült esetleges tanulmányokat, következtetéseket legyenek szívesek megküldeni Tóth József (toth.jozsef@avkf.hu) minőségbiztosítási vezető részére:
2015 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
2015 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
2016 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
2016 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
2017 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
2017 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
Egyéb felmérések:
A 2017-es oktatói elégedettség vizsgálat összefoglaló eredményei
Főiskolánk is részt vett az EUROSTUDENT felmérésben, amelynek eredményeiről itt olvashat bővebben
Szociálpedagógia nappali szakon végzettek (2009-2016) munkaerő piaci helyzete
Néhány tudományos rendezvény minőségértékelése:
A szöveg szerepe a pedagógiában
Népművészet fejlesztő hatása az oktatásban és a nevelésben
Brunszvik Teréz szakmai napok 2018
Brunszvik Teréz szakmai napok 2019
A hely szelleme – pedagógus továbbképzés
Felkészítő képzés Zöld Óvoda / Ökoiskola koordinátorok részére