Minőségbiztosítás

A minőségbiztosítási célja, hogy a Főiskolán folyó oktatás, kutatás, művészeti tevékenység, valamint azokat segítő szervezeti egységek munkája a felsőoktatási elvárásoknak mindenkor megfeleljen, a kiadott oklevél, illetve tanúsítvány időtálló szakmai értékkel bírjon, illetve a Főiskolán folyó tudományos munka megfeleljen az akadémiai elvárásoknak. Emellett a minőségbiztosítás különös figyelmet szentel a Főiskolán dolgozó oktatók, nem oktató kollégák és a hallgató közötti párbeszédre, a kölcsönös megbecsülésre, a párbeszédkultúrára.

A minőségbiztosítási rendszer működteti többek között az oktatási munka hallgatói értékelését (OMHV), a végzett hallgatóktól és a munkaerő piaci szereplőktől érkező visszajelzéseket (DPR), az oktatói tudományos előremenetelt valamint a Főiskola egyéb rendezvényeinek minőségbiztosítását.

 

Minőségbiztosítási vezető

Tóth József

 

Minőségbiztosítási és Teljesítményértékelési Bizottság tagjai

Dr. Gloviczki Zoltán

rektor

Balássy Petra Zsófia

rektori kabinetvezető

Dr. Elekes Györgyi

főiskolai docens

Hugyecz Georgina

gazdasági igazgatóhelyettes

Kalacsi Marcell

hallgatói képviselő

A minőségbiztosítást szabályozó dokumentumok

  1. Minőségbiztosítási stratégia
  2. Minőségbiztosítási szabályzat, mely leírja a minőségbiztosítási rendszer szereplőinek feladatait, jogköreit
  3. Kézikönyv, mely tartalmazza a minőségbiztosítási eljárásokat, módszereket
  4. ESG 2015

Oktatási Munka Hallgatói Véleményezése (összesített eredmények, hallgatói elégedettség)

Az egyes oktatókra vonatkozó eredmények a honlapról nem elérhetőek. Az intézményi összesítéseket – amennyiben készült ilyen – az adott félévre kattintva lehet letölteni.

Diplomás Pályakövető Rendszer (összesített eredmények, tanulmányok)

Korábbi nyilvános minőségbiztosítási dokumentumok

Főiskolánk is részt vett az EUROSTUDENT felmérésben, amelynek eredményeiről ITT olvashat bővebben.

Külső minőségértékelések

Széchenyi