Működtető: Új Budai Alma Mater Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Óvoda
1112 Budapest, Muskétás u. 1.
Kapcsolat: info@ujalma.hu
A program általános Iskola alsó tagozat gyermekeknek szól.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrum zavar, a tehetségfejlődés különleges formái, komplex fejlesztés.
A program kulcsszavai: anyanyelvi és idegennyelvi fejlesztés, differenciált feladatok, tanulási stratégiák, autonóm tanulók
Működtető: Symbo Alapítvány
1076 Budapest, Király utca 57.
Kapcsolat: symbo.inform@gmail.com
A programok az 5-11 éves gyermekeknek szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrum zavar
A programok kulcsszavai: érzelemfejlesztés, szociális-kommunikáció
Működtető: Lajtha László Alapfokú Művészeti Iskola
1204 Budapest, Ady Endre u. 98.
Kapcsolat: annavon67@gmail.com
A program 6 – 12 éves gyermekeknek szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrum zavar, a tehetségfejlődés különleges formái, komplex fejlesztés.
A program kulcsszavai: a fáradtság enyhítése, részképességek fejlesztése, léggömbjátékok
Működtető: Zöld Kakas Líceum Mentálhigiénés Szakgimnázium, Gimnázium és Általános Iskola
1091 Budapest, Hurok utca 11.
Kapcsolat: titkarsag@zoldkakas.hu
A programok az általános iskola 1-8 évfolyamos diákjainak és középiskolás, 9-14. évfolyamos diákoknak szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrum zavar, a tehetségfejlődés különleges formái, komplex fejlesztés
A programok kulcsszavai: atipikus fejlődésű gyerekek/fiatalok, személyközpontúság, resztoratív szemlélet, projektoktatás, kompetenciák azonosítása
Működtető: A Jövő Iskolája
2112 Veresegyház, Fő út 106.
Kapcsolat: ungaragi@gmail.com
A programok 6-10 éves gyermekeknek szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar.
A programok kulcsszavai: beszédfejlesztés, differenciálás, készségfejlesztés, szociális kompetencia, tanulástámogató értékelés
Működtető: TSMT-HRG College Kft
1033 Budapest, Tavasz u. 5.
Kapcsolat: kozpont@bhrg.hu
A program 4-7 éves gyermekeknek szól.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrumzavar, komplex fejlesztés, idegrendszeri éretlenség, szenzomotoros működés, megkésett beszédfejlődés, megkésett mozgásfejlődés, megkésett pszichomotoros fejlődés.
A program kulcsszavai: szenzomotoros fejlesztés, észlelés, figyelem, emlékezet, izomtónus normalizálása, egyensúlyi reakciók, beállító reakciók, mozgáskoordináció, bilaterális motoros koordináció, testvázlat, téri tájékozódás, finommotorika, befogadó nyelvi készség, kifejező nyelvi készség, szinkronfunkciók, szerialitás, kontrollfunkciók, vesztibuláris rendszer
Működtető: Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium Kincskereső Tagiskolája
1119 Budapest Fogócska utca 6.
Kapcsolat: info@kincskereso-iskola.hu
A program 6-13 éves gyermekeknek szól.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrumzavar, komplex fejlesztés.
A program kulcsszavai: problémaközpontú tanulási folyamat, szociális kompetenciák fejlesztése, szöveges értékelés, inklúzió
Működtető: Angolpalánta Montessori Óvoda
2151 Fót, Kalász utca 5.
Kapcsolat: sari.tamasmonika@gmail.com
A programok 3-6 éves, óvodás korú gyerekeknek szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: komplex fejlesztés, a tehetségfejlődés különleges formái, tanulási zavar
A program kulcsszavai: egyéni fejlesztés, részképességek komplex fejlesztése, problémamegoldó képesség fejlesztése, fejlesztő eszközök (Montessori eszközök), differenciálás, integráció
Működtető: Szikra Tehetséggondozó Egyesület
2030 Érd, Enikő u. 2.b és 2030 Érd, Emma u.7.
Kapcsolat: szikra.tehetseg@gmail.com
A programok nagycsoportos ovis és alsós (általános iskola 1-4. évfolyam) gyerekeknek szólnak.
Jellemző fejlesztési terület: tanulási zavar, kontrollzavar (figyelem, impulzivitás, hiperaktivitás), autizmus spektrum zavar, a tehetségfejlődés különleges formái, komplex fejlesztés
A program kulcsszavai: kreativitás és rugalmas gondolkodás, önbizalom, önértékelés, önismeret, szociális készségek, együttműködés, vizuális megsegítés, strukturált környezet