A pandémia teológiája – online konferencia

online

  10:00-10:10 Köszöntő - Marton Zsolt váci megyéspüspök 10:10-10:30 Dr. Varga Péter András (ELKH): Filozófiai reflexiók pandémia idején - a katolikus filozófia szemszögéből 10:30-10:50 Dr. Gárdonyi Máté (PPKE-HTK): Az egyház szolgálata a járvány krízishelyzetében - egyháztörténeti nézőpontból 10:50-11:10 Dr. Sárkány Péter (EKKE/PPKE): Patodicea - Viktor Frankl szenvedéstana és annak mai jelentősége Rövid szünet 11:20-11:40 Dr. […]

Szocped Café

Apor Vilmos Katolikus Főiskola Konstantin tér 1-5., Vác

MTA – AVKF Tanulási környezet kutatás szakmai fejlesztései 1. – Atipikus Fejlődés Módszertani Központ szakmai műhelysorozat III.

online

A kutatás során az atipikus idegrendszeri fejlődés, illetve szociokulturális hátrány okozta iskolai kudarcok megelőzését, a korai prevenciót szolgáló tanulási környezet kidolgozására és annak hatékonyságvizsgálatára kerül sor. A tanulási környezet átalakítását célzó módszertani megoldások háromféle térben valósulnak meg: pedagógiai-pszichológiai, digitális-informatikai és téri-építészeti. Időpont: 2022. március 29. (kedd) 15:00-17:00 A műhely online felületen lesz megtartva. Műhelyvezető: Prof. […]

XI. Roma konferencia – Cigány gyerekek tehetséggondozása

Apor Vilmos Katolikus Főiskola Konstantin tér 1-5., Vác

  10:00-10:20 KÖSZÖNTŐK - Marton Zsolt váci megyéspüspök és dr. Gloviczki Zoltán rektor (II. János Pál terem) 10:20-12:00 PLENÁRIS ELŐADÁSOK (II. János Pál terem) Levezető: Dr. Báder Iván PhD főiskolai docens - Apor Vilmos Katolikus Főiskola 10:20-10:40 Cigány gyermekek óvodai tehetségnevelése - a gyulaji óvoda jó gyakorlata Előadó: Kőmüves Mónika óvodai tagintézmény-vezető, Magyar Máltai Szeretetszolgálat […]

Keresztény Neveléstudományi Konferencia

Apor Vilmos Katolikus Főiskola Konstantin tér 1-5., Vác

 „… megtisztítja azt, hogy több gyümölcsöt hozzon.” (Jn 15, 2) Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola a korábbi évek hagyományát folytatva idén is megszervezi Keresztény Neveléstudományi Konferenciáját. A konferencia a keresztény szemléletű hazai és külföldi neveléstudományi kutatások mellett a keresztény nevelés és oktatás múltból származó legfontosabb értékeinek, jelenbeli és jövőbeni kihívásainak és feladatainak számbavételét tűzi napirendjére. […]