Szocped Café

Apor Vilmos Katolikus Főiskola Konstantin tér 1-5., Vác, Magyarország

„19 évig szolgáltam Dél-Amerikában” Meghívott vendégünk: Finta Lajos dunavarsányi plébános atya, aki Nagylóc és Hollókő plébánosi állomását cserélte föl előbb Argentína, majd Peru indiánjainak pasztorálásával.   A beszélgetést vezeti: Dr. Lengyel Zsolt a Hittudományi, Társadalomtudományi és Romológiai Tanszék oktatója   Helyszín: Szent Cecília terem  

Atipikus Fejlődés Módszertani Központ szakmai műhelysorozat III. – A tízujjas gépírás tanításának szerepe diszlexiás, diszgráfiás tanulók olvasás- és íráskészségének fejlesztésében

online

Az Atipikus Fejlődés Módszertani Központ harmadik szakmai műhelye a 2024/25-ös tanévben oktatók, hallgatók és minden érdeklődő számára. Időpont: 2025. május 6. (kedd) 15:00-17:00 Helyszín: online A tízujjas gépírás egy olyan korszerű szövegbeviteli eszköz a számítógép billentyűzetén, amelynek során írás közben csak a tapintásra és a helyzetérzékelésre támaszkodunk, a tekintetünk pedig felszabadul, így egészséges testtartással, gyors […]

Alternatív Pedagógiák Módszertani Központ szakmai műhelye – Tekintettel egymásra, nevelés kapcsolatokkal és szabályokkal

AVKF Budapesti Campus Török Flóris utca 227., Budapest, Pest, Magyarország

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola Alternatív Pedagógiák Módszertani Központjának második tavaszi szakmai műhelyén a nevelés egyik legfontosabb színterét, a személyközi kapcsolatokat helyezzük a fókuszba. A konfliktusok megelőzésének kulcsa az emberi kapcsolatok minőségében rejlik – legyen szó óvodai vagy iskolai környezetről. Szakmai műhelyünkön arra keressük a választ, hogyan segíthetnek a jól működő kapcsolatok a szabályalkotásban, a […]

Matehetsz – Apor szakmai nap

Apor Vilmos Katolikus Főiskola Konstantin tér 1-5., Vác, Magyarország

A humán foglalkozású szakembereket – így a pedagógusokat is – jobban fenyegeti a kiégés, mint más foglalkozások képviselőit. Egy 2023-as finn kutatás szerint azonban a burnout valószínűsége jelentősen csökkenthető akkor, ha egy oktatási-nevelési intézményben elfogadó a légkör, és lehetőség van az őszinte és nyílt szakmai beszélgetésekre, esetfeltárásokra is. Annak ellenére, hogy a pedagógusok mentális egészségének […]