Calendar of Események
h hét
K ked
s sze
c csü
p pén
s szo
v vas
0 esemény,
0 esemény,
1 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
1 esemény,
Atipikus Fejlődés Módszertani Központ szakmai műhelysorozat III. – A tízujjas gépírás tanításának szerepe diszlexiás, diszgráfiás tanulók olvasás- és íráskészségének fejlesztésében
Atipikus Fejlődés Módszertani Központ szakmai műhelysorozat III. – A tízujjas gépírás tanításának szerepe diszlexiás, diszgráfiás tanulók olvasás- és íráskészségének fejlesztésében
Az Atipikus Fejlődés Módszertani Központ harmadik szakmai műhelye a 2024/25-ös tanévben oktatók, hallgatók és minden érdeklődő számára. Időpont: 2025. május 6. (kedd) 15:00-17:00 Helyszín: online A tízujjas gépírás egy olyan korszerű szövegbeviteli eszköz a számítógép billentyűzetén, amelynek során írás közben csak a tapintásra és a helyzetérzékelésre támaszkodunk, a tekintetünk pedig felszabadul, így egészséges testtartással, gyors […]
0 esemény,
0 esemény,
1 esemény,
Alternatív Pedagógiák Módszertani Központ szakmai műhelye – Tekintettel egymásra, nevelés kapcsolatokkal és szabályokkal
Alternatív Pedagógiák Módszertani Központ szakmai műhelye – Tekintettel egymásra, nevelés kapcsolatokkal és szabályokkal
Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola Alternatív Pedagógiák Módszertani Központjának második tavaszi szakmai műhelyén a nevelés egyik legfontosabb színterét, a személyközi kapcsolatokat helyezzük a fókuszba. A konfliktusok megelőzésének kulcsa az emberi kapcsolatok minőségében rejlik – legyen szó óvodai vagy iskolai környezetről. Szakmai műhelyünkön arra keressük a választ, hogyan segíthetnek a jól működő kapcsolatok a szabályalkotásban, a […]
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
0 esemény,
1 esemény,
0 esemény,
1 esemény,
1 esemény,
Matehetsz – Apor szakmai nap
Matehetsz – Apor szakmai nap
A humán foglalkozású szakembereket – így a pedagógusokat is – jobban fenyegeti a kiégés, mint más foglalkozások képviselőit. Egy 2023-as finn kutatás szerint azonban a burnout valószínűsége jelentősen csökkenthető akkor, ha egy oktatási-nevelési intézményben elfogadó a légkör, és lehetőség van az őszinte és nyílt szakmai beszélgetésekre, esetfeltárásokra is. Annak ellenére, hogy a pedagógusok mentális egészségének […]