Mi a baj a magyar iskolákkal?
- Posted by admin
- Date 2018-08-23
Tanárok, tantermek, tankönyvek - hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy csak ettől a három tényezőtől függ, mennyire "jó" az iskola, pedig számos kutatás bebizonyította, hogy az iskolaépület nem pusztán díszlet, a tér komoly hatással van az iskolai munkára. Ahol jól érzik magukat a diákok és a tanárok, ahol van hely mozogni, zenélni, rajzolni (és időnként pihenni), ahol a közösségépítésnek is megvannak a terei, ott tanulni is jobb.
De mégis mi a baj a magyar iskolaépületekkel?
(erre válaszol Tamáska Máté az Apor Vilmos Katolikus Főiskola epítészetszociológiával foglakozó docense)
You may also like
Gyászhír
Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola megrendülten ad hírt róla, hogy intézményünk egykori tanszékvezető főiskolai tanára, 1993 és 2007 között oktatója, Dr. Kapitány György életének 67. évében elhunyt. Nyugodjon békében!
Anna-Joachim Műhelykonferencia
Regisztráció Adatkezelési tájékoztató
Szocped Café – interaktív beszélgetés Szőke Tiborral
Interaktív beszélgetés Szőke Tiborral, a Szemlélek Értékmagazin szerkesztőjével, állandó szerzőjével, a NapIgék oldal tulajdonosával, a Nincs függőség c. könyv szerzőjével, cédulázásról, írásról és az élet dolgairól. 2021. március 4. csütörtök …