A minőségbiztosítási célja, hogy a Főiskolán folyó oktatás, kutatás, művészeti tevékenység, valamint azokat segítő szervezeti egységek munkája a felsőoktatási elvárásoknak mindenkor megfeleljen, a kiadott oklevél, illetve tanúsítvány időtálló szakmai értékkel bírjon, illetve a Főiskolán folyó tudományos munka megfeleljen az akadémiai elvárásoknak. Emellett a minőségbiztosítás különös figyelmet szentel a Főiskolán dolgozó oktatók, nem oktató kollégák és a hallgató közötti párbeszédre, a kölcsönös megbecsülésre, a párbeszéd kultúrára.
A minőségbiztosítási rendszer működteti többek között az oktatási munka hallgatói értékelését (OMHV), a végzett hallgatóktól és a munkaerő piaci szereplőktől érkező visszajelzéseket (DPR), az oktatói tudományos előremenetelt valamint a Főiskola egyéb rendezvényeinek minőségbiztosítását.
Minőségbiztosítási vezető
Tóth József (2016. január 1-től)
toth.jozsef@avkf.hu
Minőségbiztosítás adminisztratív segítője
Minőségbiztosítási és Teljesítményértékelési Bizottság tagjai (2020. december 7-től visszavonásig):
Gloviczki Zoltán
Balássy Petra Zsófia
Elekes Györgyi
Balog Ágnes
Böttkös Nóra
Tóth József
rektor
rektori kabinetvezető
főiskolai docens
Diákcentrum vezető/minőségbiztosítási munkatárs
hallgatói képviselő
minőségbiztosítási vezető
gloviczki.zoltan@avkf.hu
balassy.petra@avkf.hu
elekes.gyorgyi@avkf.hu
balog.agnes@avkf.hu
bottkosnori@gmail.com
toth.jozsef@avkf.hu
A minőségbiztosítást szabályozó dokumentumok:
- Minőségpolitikai küldetésnyilatkozat, mely rögzíti az alapvető célokat és értékeket
- Minőségbiztosítási Szabályzat, mely leírja a minőségbiztosítási rendszer szereplőinek feladatait, jogköreit
- Kézikönyv, mely tartalmazza minőségbiztosítási eljárásokat, módszereket
- ESG 2015
Nyilvános beszámolók, elemzések
- Jó gyakorlatok a minőségbiztosításban: a 2017-2018-as átfogó minőségbiztosítási felülvizsgálat keretében készült tanulmány
- Az OMVH értékelése: a 2017-2018-as átfogó minőségbiztosítási felülvizsgálat keretében készült fókuszcsoport vizsgálatok összefoglaló eredményei
- Tanszéki munka értékelése 2017/2018 – összefoglaló
- Az év elején a főiskolánkon a Minőségbiztosítás keretein belül, az ESG 2015 irányelveivel összhangban, az átalakuló Diákcentrum szolgáltatásainak mindinkább a diákok valódi igényeihez való igazítása érdekében, fókuszcsoportok keretein belül összesen 70 diák véleményét kérdeztük meg. A hallgatóink lelkes együttműködését ezúton is köszönjük! Aki úgy érzi, szívesen hozzászólna a témához, annak lehetősége van írásos formában ezt megtenni a Diákcentrum hirdetőfalán.
- Tanszéki munka értékelése 2018/2019 - összefoglaló
Oktatási Munka Hallgatói véleményezése (összesítetett eredmények, hallgatói elégedettség):
Az egyes oktatókra vonatkozó eredmények a honlapról nem elérhetőek. Az intézményi összesítéseket – amennyiben készült ilyen - az adott félévre kattintva lehet letölteni.
- OMVH 2012-2014 (nem minden évből)
- OMVH 2015-2016 II
- OMHV 2016-2017 I
- OMVH 2016-2017 II
- OMVH 2017-2018 I
- OMHV 2017-2018 II
- OMHV 2018-2019 I
- OMHV 2018-2019 II
- OMHV prezentáció PDCA 2019 II
- OMHV 2019-2020 I
- OMHV prezentáció PDCA 2020 I
- OMHV Covid 2020
- Munkatársi elégedettség 2017-2018
- Munkatársi elégedettség 2019-2020
- Hallgató elégedettség 2019-2020 oktatáson kívüli tényezők
- OMHV Covid 2020 december
- OMHV 2020-2021 I
Diplomás Pályakövető rendszer (összesített eredmények, tanulmányok)
- 2010-es aktív hallgatók felmérésének eredményei
- 2010-es végzett hallgatók felmérésének eredményei
- 2010-es munkáltatói felmérésének eredményei
- 2010-es oktatói mélyinterjúk elemzése
- 2010-es oktatói fókuszcsoport eredményei
- 2011-es záró tanulmány
- 2012-es aktív hallgatók felmérésének eredményei
- 2012-es végzett hallgatók felmérésének eredményei
- 2012-es munkáltatói felmérés kompetenciák, grafikon
- 2012-2013-as végzett hallgatók elhelyezkedésének értékelése, tanulmány
- 2013-as végzett hallgatók felmérésének eredményei és elemzés
- 2013-as aktív hallgató felmérésének eredményei és elemzés
- 2014 Minőségbiztosítási rendszer éves értékelései, áttekintés
- Aktív hallgatói kérdőívek elemzése 2012-2018 (2020)
- DPR strukturált interjúk 2019 - 1. rész
- DPR strukturált interjúk 2019 - 2. rész
Az alábbi adatbázisok szabadon felhasználhatóak, de kérjük, hogy az ezekből készült esetleges tanulmányokat, következtetéseket legyenek szívesek megküldeni Tóth József (toth.jozsef@avkf.hu) minőségbiztosítási vezető részére:
- 2015 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
- 2015 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
- 2016 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
- 2016 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
- 2017 aktív hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
- 2017 végzett hallgatói felmérésének eredményei (alapmegoszlások)
Egyéb felmérések:
- A 2017-es oktatói elégedettség vizsgálat összefoglaló eredményei
- Főiskolánk is részt vett az EUROSTUDENT felmérésben, amelynek eredményiről itt olvashat bővebben
- Szociálpedagógia nappali szakon végzettek (2009-2016) munkaerő piaci helyzete
- Néhány tudományos rendezvény minőségértékelése:
- A szöveg szerepe a pedagógiában
- Népművészet fejlesztő hatása az oktatásban és a nevelésben
- Brunszvik Teréz szakmai napok 2018
- Brunszvik Teréz szakmai napok 2019
- A hely szelleme - pedagógus továbbképzés
- Roma Nap 2019
- Felkészítő képzés Zöld Óvoda / Ökoiskola koordinátorok részére
- Helyesírásikészség-fejlesztés 2019